1 |
Muzeul Național, XXXIV, 2022
|
IN MEMORIAM CRISTIAN ANDREI SCĂICEANU, pag.5-6 |
|
2 |
Muzeul Național, XXXIV, 2022
|
FENOMENE ATMOSFERICE ȘI CLIMA REFLECTATE ÎN LUCRAREA AMBIȚIA SUPREMĂ ÎN ARTELE ERUDIȚIEI A AUTORULUI MAMELUK SHIHĀB AL-DĪN AL -NUWAYRĪ / ATHMOSPHERIC PHENOMENA AND CLIMATE REFLECTED IN
THE WORK THE ULTIMATE AMBITION IN THE ARTS OF ERUDITION BY THE AUTHOR MAMELUK SHIHĀB AL-DĪN ALNUWAYRĪ, pag.7-19 |
|
3 |
Muzeul Național, XXXIV, 2022
|
DIN COLECȚIA PUBLICĂ SPRE TIPAR: CARTEA LA INTERSECȚIA TRASEELOR PROFESIONALE / FROM PUBLIC COLLECTION TO PRINT: THE BOOK AT THE
INTERSECTION OF CAREER PATHS, pag.21-27 |
|
4 |
Muzeul Național, XXXIV, 2022
|
MĂNĂSTIREA ȘI CURTEA BOIEREASCĂ FORTIFICATĂ DE LA HANGU: DE LA MOVILEȘTI LA STURDZEȘTI / THE HANGU FORTIFIED MONASTERY AND ARISTOCRATIC COURT: FROM MOVILĂ FAMILY TO STURDZA FAMILY, pag.28- 46 |
|
5 |
Muzeul Național, XXXIV, 2022
|
DESPRE MARIA GHICA, PRIMA SOȚIE A DOMNITORULUI MUNTEAN GRIGORE AL IV-LEA GHICA, ȘI TREI DIN DESCENDENȚII EI, PORNIND DE LA O ÎNȚELEGERE DE FAMILIE DIN 1872 / ON MARIA GHICA, THE FIRST WIFE OF WALLACHIAN RULER GRIGORE GHICA IV, AND THREE OF HER DESCENDANTS, STARTING FROM A FAMILY AGREEMENT DATED 1872, pag.47-60 |
|
6 |
Muzeul Național, XXXIV, 2022
|
RĂZBOIUL DE INDEPENDENȚĂ REPREZENTAT ÎN PICTURI ALE LUI SAVA HENȚIA DIN COLECȚIA DE ARTĂ PLASTICĂ A MUZEULUI NAȚIONAL DE ISTORIE A ROMÂNIEI / THE WAR OF INDEPENDENCE DEPICTED IN PAINTINGS BY SAVA HENȚIA FROM THE PLASTIC ARTS COLLECTION OF THE NATIONAL HISTORY MUSEUM OF ROMANIA, pag.61-67 |
|
7 |
Muzeul Național, XXXIV, 2022
|
NICOLAE IORGA ȘI DOAMNE DIN FAMILIA REGALĂ A ROMÂNIEI ÎN CÂTEVA DOCUMENTE DIN „COLECȚIA IORGA-PIPPIDI” / NICOLAE IORGA AND LADIES FROM THE ROMANIAN ROYAL FAMILY IN SOME DOCUMENTS FROM THE “IORGA-PIPPIDI COLLECTION”, pag.69 -87 |
|
8 |
Muzeul Național, XXXIV, 2022
|
CONSTANTIN SANDU ALDEA ȘI FUNDAȚIA CARE I-A PURTAT NUMELE / CONSTANTIN SANDU ALDEA AND THE FOUNDATION THAT BORE HIS NAME, pag.89-111 |
|
9 |
Muzeul Național, XXXIV, 2022
|
NICOLAE IORGA ȘI VENEȚIA / NICOLAE IORGA AND VENICE, pag.113 - 137 |
|
10 |
Muzeul Național, XXXIV, 2022
|
"AVEAM SENZAȚIA CĂ TRĂIESC UN BASM” CONVORBIRI CU MĂRIUCA VULCĂNESCU / "I HAD THE SENSATION THAT I WAS LIVING A FAIRY TALE"
CONVERSATIONS WITH MĂRIUCA VULCĂNESCU, pag.138 -168 |
|
11 |
Muzeul Național, XXXIV, 2022
|
DIN ECONOMIA POLITICĂ A AUTOCAMIONULUI ROMÂNESC. ÎNTREPRINDEREA DE AUTOCAMIOANE DIN BRAȘOV ÎN PERIOADA 1971-1988 / ON THE POLITICIAL ECONOMY OF THE ROMANIAN TRUCK. BRAȘOV TRUCK PLANT DURING THE `70S AND `80S, pag.167-192 |
|
12 |
Muzeul Național, XXXIV, 2022
|
ARHEOLOGIA UNUI SPAȚIU PENTRU „AJUTORAREA ȘI ÎNDREPTAREA CELOR RĂI”: PENITENCIARUL RÂMNICU SĂRAT / THE ARCHAEOLOGY OF A SPACE FOR
“HELPING AND CORRECTING THE WICKED”:THE RÂMNICU SĂRAT PENITENTIAR, pag.193- 219 |
|
13 |
Muzeul Național, XXXIV, 2022
|
50 DE ANI DE ISTORIE. DISTINCȚII ACORDATE MUZEULUI NAȚIONAL DE ISTORIE A ROMÂNIEI / 50 YEARS OF HISTORY. AWARDS GIVEN TO THE NATIONAL HISTORY MUSEUM OF ROMANIA, pag.231 - 244 |
|
14 |
Muzeul Național, XXXIV, 2022
|
DE LA ȚEPEȘ LA BRÂNCUȘI... SAU POVESTEA UNEI EXPOZIȚII EVENIMENT / FROM ȚEPEȘ TO BRȂNCUȘI... THE STORY OF AN EXCEPTIONAL EXHIBITION, pag.245-255 |
|
15 |
Muzeul Național, XXXIV, 2022
|
OPPORTUNITIES FOR THE ROMANIAN MUSEUMS: THE ERASMUS + AND EUROPEAN SOLIDARITY CORPS PROGRAMMES (2021-2027), pag.263- 285 |
|